خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/09 - 13:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نقوی حسینی:

تشکیلات خودگردان به مسیر اصلی خودش برای حمایت از حقوق ملت فلسطین باز می گردد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تشکیلات خودگردان دارد به مسیر اصلی خودش برای حمایت از حقوق ملت فلسطین باز می گردد و امیدواریم این اقدام آخرین اقدام نباشد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت   با اشاره  به موضوع توقف اجرای قراردادهای امضا شده با رژیم صهیونیستی از سوی "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ،گفت: اقدام "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان مورد استقبال جامعه حامی حقوق فلسطین قرار گرفته است.



وی افزود: گروه های حامی حقوق ملت فلسطین اظهار امیدواری کردند که همین مسیر ادامه پیدا کند و اقدام دولت خودگردان یک اقدام مقطعی محسوب نشود، چون اغلب تشکل های حامی حقوق ملت فلسطین از رفتارهای تشکیلات خودگردان واقعا راضی نیستند و ناراحت هستند بنابراین از این اقدام استقبال شده است.



نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک درمجلس شورای اسلامی بااشاره به رفتار دولت خودگردان در دهه گذشته مقابل مردم فلسطین، ادامه داد: دولت  خودگردان فلسطین طی یک دهه گذشته بزرگترین مانع مقابل اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی بوده است، طی این یک دهه هرگاه اعتراضی از سوی مردم در کرانه باختری صورت گرفته، پیش از رژیم صهیونیستی توسط دستگاه امنیتی حکومت خودگردان سرکوب شده است.



بیشتر بخوانید:







وی با اشاره به اینکه تشکیلات خودگردان مسیر خودش را پیدا کرده است، مطرح کرد: دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان نه تنها شهروندان خود را سرکوب می کرد، بلکه با دادن اطلاعاتی که صهیونیست ها تقاضای آن را داشتند، فضای لازم برای اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را فراهم می کردند.  



این نماینده مردم در مجلس دهم درباره اقدام ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به توقف اجرای توافقات انجام شده با رژیم صهیونیستی از جمله هماهنگی‌های امنیتی صورت گرفته با این رژیم، تاکید کرد: احساس  می کنیم تشکیلات خودگردان دارد به مسیر اصلی خودش برای حمایت از حقوق ملت فلسطین باز می گردد؛ بنابراین امیدواریم این اقدام آخرین اقدام نباشد و اقدامات ادامه پیدا کند.



سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه تشکیلات خودگردان با اقدامات رژیم صهیونیستی مقابله کند امری است که هرگز سابقه نداشته است، اما در این مورد اظهار امیدواری می‌کنیم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 285844
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار